راهنمایی‌های رایانه

راهنمایی‌هایی در زمینه‌ی رایانه و برنامه‌های آن

راهنمایی‌های رایانه

راهنمایی‌هایی در زمینه‌ی رایانه و برنامه‌های آن

  • ۰
  • ۰

فونت وزیر

فونت وزیر یکی از فونت های خوب فارسی است که ظاهری زیبا و خوانا دارد، این فونت رایگان است، شما می توانید برای دانلود این فونت اینجا کلیک کنید.

شما می توانید از این فونت در قالب وبلاگ یا سایت نیز استفاده کنید.

 

همچنین شما می توانید در صورت تمایل از این فونت حمایت کنید؛ مبلغ وارد شده باید حداقل ۱۰۰۰ تومان باشد.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات (۱)

شما فونت وزیر رو ساختید؟

پاسخ:
سلام، خیر من این فونت را نساختم، فکر می کنم آقای صابر راستی کردار این فونت را ساخته باشند، من دیدم فونت خوبی است، گفتم آن را معرفی کنم.