راهنمایی‌های رایانه

راهنمایی‌هایی در زمینه‌ی رایانه و برنامه‌های آن

راهنمایی‌های رایانه

راهنمایی‌هایی در زمینه‌ی رایانه و برنامه‌های آن

  • ۰
  • ۰

ساپا گپ

پرسیدن سوال:

برای پرسیدن سوال شما می توانید از منوی سایت روی "سوال بپرس" یا "سوال بپرس ویژه" کلیک کنید.

 

تفاوت "سوال بپرس" و "سوال بپرس ویژه":

در قسمت "سوال بپرس" ممکن است پاسخگویی به سوال چند روز تا یک هفته طول بکشد، اما اگر در قسمت سوال بپرس ویژه سوال خود را مطرح کنید، سوال شما خیلی سریع تر پاسخ داده خواهد شد و تا کمتر از یک ساعت به سوال شما پاسخ داده شود.

نکته: برای پرسیدن سوال از قسمت "سوال بپرس ویژه" باید ابتدا در سایت ثبت نام کنید، سپس بسته پاسخگویی سریع را خریداری کنید و در پایان سوال خود را مطرح کنید.

 

مزیت ثبت نام در ساپا گپ:

اگر در سایت ساپا گپ ثبت نام کنید، می توانید به پاسخ کارشناس، پاسخ دهید و اگر درباره پاسخ سوالی دارید، بپرسید، یا اگر از شما سوالی پرسیده است به آن سوال پاسخ دهید. همچنین می توانید در قسمت "همه سوال ها" با استفاده از دسته بندی "سوال های من" به سوال هایی که مطرح کرده اید و با استفاده از دسته بندی "مشترکین من" به سوالاتی که شما در آن مشارکت داشته اید (یعنی مثلا درباره سوال نظر ارسال کرده اید یا اینکه یک راه حل برای یک مشکل ارسال کرده اید) دسترسی پیدا کنید. یا اینکه اگر دوست داشته باشید. یا اگر با پاسخ پشتیبان، مشکل حل شد، وضعیت گفتگویی که ایجاد کرده اید را به "حل شده" یا "بسته شده" تغییر دهید.

نکته: اگر به یک سوال در قسمت نظرات پاسخ دهید، شخصی که سوال را مطرح کرده است از پاسخ شما مطلع نمی شود، مگر اینکه به صفحه سوالی که مطرح کرده بیاید و پیام شما را مشاهده کند. (یعنی از طریق ایمیل از پاسخ شما مطلع نمی شود.)

 

در صورت تمایل می توانید از طریق این لینک از ساپا گپ حمایت کنید.

همچنین در این لینک راهنمای استفاده از ساپا گپ قرار دارد که شما می توانید آن را مطالعه کنید.

 

نشانی: سایت ساپا گپ

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است