راهنمایی‌های رایانه

راهنمایی‌هایی در زمینه‌ی رایانه و برنامه‌های آن

راهنمایی‌های رایانه

راهنمایی‌هایی در زمینه‌ی رایانه و برنامه‌های آن

  • ۰
  • ۰

 

تریلر بازی سفیر عشق:

دریافت فیلم با کیفیت بالاتر
حجم: ۱۸/۸ مگابایت
مدت زمان: ۱ دقیقه ۲۴ ثانیه

مشاهده فیلم در آپارات

 

بازی سفیر عشق یکی از بهترین بازی های ایرانی است که تا به حال ساخته شده است، و برخی افت فریم هایی که در بازی وجود دارد به دلیل بهینه نبودن آن است که بهتر است بدانید بازی در حال بهینه سازی است و انشاءالله به زودی نسخه بهینه آن نیز منتشر خواهد شد.

بازی «سفیر عشق: روز واقعه» فصل اول بازی سفیر عشق است و انشاءالله فصل های دوم و سوم آن نیز ساخته خواهد شد و پسوند روز واقعه هم به همین دلیل به نام بازی اضافه شده است، چون انشاءالله قرار است فصل های دیگری نیز از این بازی ساخته شود.

بازی سفیر عشق با موتور بازی سازی Unreal Engine 4 ساخته شده است؛ بازی سفیر عشق یک بازی روایی مذهبی در سبک Hack 'n' Slash (مبارزه ای) است، شما در این بازی در نقش مهران ایرانی (یکی از یاران امام حسن (ع) که پس از صلح امام حسن (ع) با معاویه، از کوفه به ری مهاجرت کرد و خود را به زندگی روزمره مشغول کرد، اما اتفاقاتی باعث می شوند که مهران دوباره به کوفه برگردد و بخش اصلی داستان بازی در کوفه اتفاق می افتد.) به مبارزه با دزدها، سربازان دشمن و ... می پردازید، در طی مراحل داستان شما علاوه بر شمشیر به تیر و کمان، شمشیر دوم و سپر مجهز می شوید؛ در طی مراحل بازی با بالا رفتن سطح و به دست آوردن امتیاز سرخ شما می توانید سلاح های خود را ارتقا دهید و با امتیاز طلایی شما می توانید ضربه های ترکیبی را فعال کنید که از ضربه های عادی قدرت بیشتری دارند.

 

بازی سفیر عشق:

🔹گرافیک خوب و طراحی بسیار زیبای شهر کوفه
🔹مأموریت های منتوعی که بازی پیش پای شما می گذارد (دیدار با اشخاصی مثل مختار، هانی و... مأموریت فرعی پیدا کردن دزدهای شهر و مبارزه با آنها)
🔹سلاح های متنوعی مثل شمشیر، تیر و کمان، شمشیر دوم (که شبیه به شمشیر ذوالفقار است) و سپر که شما در بازی می توانید با امتیاز سرخ سلاح ها را ارتقا دهید و با امتیاز طلایی می توانید برای آن سلاح ها ضربات ترکیبی فعال کنید.
🔹در بازی امکان اسب سواری نیز وجود دارد و شما می توانید با استفاده از اسب سریع تر به مکانی که می خواهید، بروید.
🔹شما می توانید با پیدا کردن اجسامی که در بازی قرار دارند (نماد حیات، گیاه سلامتی و ...) پیشرفت کنید (با پیدا کردن ۳ نماد حیات، یک خانه به نوار جان مهران اضافه می شود) یا سلامتی خود را به دست آورید (با استفاده از گیاه سلامتی نوار جان مهران پر می شود).
🔹در بازی سفیر عشق امکان مخفی کاری نیز وجود دارد؛ یعنی شما باید بدون اینکه دشمنان متوجه  حضور شما شوند،  دشمنان را یکی، یکی از پا در آورید.
🔹این بازی ۱۵+ سال است و بازی کردن آن برای افراد زیر ۱۵ سال توصیه نمی شود.

حجم بازی: ۱۳ گیگابایت

 

حداقل سیستم مورد نیاز:

سیستم عامل: Windows 7 یا بالاتر (فقط ۶۴ بیت)

پردازنده: Intel Core-i5-2300 @ 2.8 GHz or AMD Ryzen 3 1200 @ 3.1 GHz or AMD FX-8350 @ 4.2 GHz

کارت گرافیک: Nvidia Geforce GTX 780 or AMD HD 7950

حافظه رم: ۸ گیگابایت

فضای مورد نیاز: ۱۴ گیگابایت

دایرکت ایکس: نسخه ۱۱

 

مشاهده فیلم های بررسی بازی سفیر عشق (از شروع تا پایان بازی) در آپارات:

بخش اول
بخش دوم
بخش سوم
بخش چهارم
بخش پنجم (آخر)

 

شما می توانید بازی سفیر عشق را از دیجیکالا (با ارسال پست پیشتاز یا پیک دیجیکالا) یا از فروشگاه ربیع (با ارسال رایگان) سفارش دهید.

همچنین شما می توانید نسخه دیجیتالی بازی سفیر عشق را از هیولا دانلود کنید.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است